ads slot

Latest Posts:

Doğuştan Fanatik Coulibaly!

Bugün Lig Radyo'da sevgili İlker Duralı ve Mustafa Sapmaz keyifli bir sohbet içerisindeydiler. Ben de twitter'dan zaman zaman katıldım kendi çapımda. Coulibaly'den bahsedildi programda. Kendilerine "Coulibaly'nin doğuştan fanatik vukuatını hatırlayıp, hatırlamadıklarını sordum?" Hemen hatırlayım sizlere. Coulibaly'nin gönderme yaptığı reklam şuydu:







Kendilerine twitterdan yazdım ama malum RTÜK var, Coulibaly'nin yaptığı rahatlıkla okunacak cinsten değil. İçlerinden okudular, orada da yanlış bir bilgi vermişim zaten, hafıza oyunlar oyunuyor insana bazen. Ankaragücü'nde oynarken yaptı zannetmiştim, meğer Gaziantep yıllarıymış. Klasik Futbol'da açıklayalım bari neydi Coulibaly'nin yaptığı...



Bizim Coulibaly, affedersiniz, (affederseniz dedikten sonra yurdumda arkasından her şey söylenebilir) cinsel organını takımının renklerine boyamış yukarıdaki reklama atfen. Samsun maçı diye buldum araştırmalarımda. Hatta maçtan önce, "orasını" işaret edip, cişini yapmış saha içine, ısınırken. O zamanlar Anadolu maçlarına bu kadar önem verilmiyor. Foto muhaberi, kamera sayısı az. Sonuçta foto muhabirler, kameralar çekiyor ama tam açıyı yakalayamıyorlar (Çok şükür!) Olayın yankısı yayılıyor. Bizimki de maçtan sonra çıkmış; "Ben doğuştan fanatik; boyadı, onu gösterdi" demişti ısrarla. Yalan mı söyledi, doğru mu bilemiyorum ama bunu dediğini hatırlıyorum. Babam ile krize girmiştik gülmekten. Boyadığına da inanıyorduk, manyaktı çünkü. Ben golden sonra vukuatı yaptı diye hatırlıyorum ama (3-0 biten maçta, hat-trick yapmıştı) araştırmalarımda maçtan önce yapmış gibi buldum netten. Tabi çok kısıtlı bir yelpaze var arama motorlarında. Üç sayfa zor çıkıyor...

Daha sonra bu güzel abimiz aynı sezon (1995-96) Galatasaray maçında da çiş yapma olayını tekrarlamıştı. Yine olay olmuştu. Komik Afrolar klasmanında Kompela bir, Coulibaly ikidir bunu da unutmayalım. Bu ikisi de Gaziantep'teydi bir de... Çiğ köftelerin tavana atıldığı, Kompela ve Coulibaly'nin roman oynadığı çiğ köfte partisi unutulmaz bir klasikti meselâ. Bir de habire "manyak ya" derdi bu. Bu "doğuştan fanatik" konusunu hakkında daha çok bilgisi olan, daha çok şeyler hatırlayan temasa geçsin lütfen.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder